pc-ehandel

Ge projektledarna rätt verktyg och förutsättningar


Flexibla och effektiva funktioner

Pyramid har de rapporteringsfunktioner som krävs för både kontoret och distansarbete via webben eller smartphone. T ex genereras både fakturerings- och löneunderlag automatiskt av tidrapporteringen, I en helintegrerad lösning som Pyramid Business Studio erbjuds också en direkt uppföljning på projekt,kunder och personal. Med alla information i ett system sparas mycket tid för administrationen.

Funktioner som ger trygghet

Idag förekommer distansarbete och distribuerade organisationer allt mer och då är det extra viktigt att kunna erbjuda attestering av tidrapporter och fakturor. Möjligheten till attestering av tidrapporter och fakturor är avgörande för att få kontroll över och ekonomi i projekten.

Ordning och reda på dokumenten

Pyramid har bra funktioner för att hålla reda på projektdokument som t ex ritningar, avtal, korrespondens i form av e-post m.m. Alla dokument kan kopplas till projekten och finns samlade på ett strukturerat sätt som gör det enkelt att söka och hitta.

Behåll kontrollen i projekten från början till slut då Pyramid håller ordning på allt från offertarbete, beställning, rapportering, till fakturering och uppföljning.


Funktioner

  • Hantering av Anbudsprojekt, löpande arbete, kontrakt och interna projekt

  • Tidrapportering

  • Acontofakturering enligt plan

  • Successiv vinstavräkning

  • Fakturering

  • E-faktura kund

  • E-faktura leverantör

  • Inrapportering av tider, material och leverantörsfakturor

  • Dokumenthantering, resursbokning och aktiviteter

  • Mobil arbetsorder

  • Inventarie

  • Uthyrning

  • Projektredovisning

  • Husarbete (RUT- och ROT-arbete)

 


Vill du veta mer?

Hör gärna av dig till någon av våra säljare på 0771-14 13 00 så berättar vi mer